דבר המנהלת

סיג המבורג
מורים הורים תלמידים יקרים! בראשית דבריי אומר כי בבסיס תפיסתי החינוכית ישנה חשיבות עמוקה ומלאה לילד, עולמו הרגשי, צרכיו החברתיים, סקרנותו לרכישת ידע וכל זאת על רקע העובדה כי מדובר

מורים הורים תלמידים יקרים!

בראשית דבריי אומר כי בבסיס תפיסתי החינוכית ישנה חשיבות עמוקה ומלאה לילד, עולמו הרגשי, צרכיו החברתיים, סקרנותו לרכישת ידע וכל זאת על רקע העובדה כי מדובר בתקופת הילדות החשובה כל כך שבית הספר הינו חלק מרכזי ממנה.

צוות קורצ'אק סטפניה הינו צוות מיומן, מקצועי ומכיל. צוות המגיע מתוך שליחות ופועל במקצוענות ובאופן יצירתי, ערכי, מוביל ומכיל.

חזון בית הספר עבר שינוי והתאמה הן לתקופה הנוכחית והן לאופי האוכלוסייה המזינה את ביה"ס. בימים אלו אנו שוקדים על הגדרת ייחודיות לביה"ס, כזו שתביא לידי ביטוי את תפיסתנו הפדגוגית ותוביל את התלמידים לסקרנות לימודית, להעמקת הלימוד ולשיפור ההישגים.

בביה"ס החל לפני שנתיים מסלול חינוך אנתרופוסופי המתקיים לצד החינוך הרגיל. הכיתות האנתרופוסופיות שהן יחידות וחלוצות באזור הקריות נותנות מענה להורים המחפשים חינוך אלטרנטיבי עבור ילדיהם. הממשקים והזרימה של שני מסלוליי חינוך זה לצד זה מעצימה את האקלים המיוחד של ביה"ס ומעניקה לו ייחודיות ועוצמה.

קהילת ההורים של ביה"ס הינה קהילה  תומכת, הורים הנותנים אמון במערכת ועומדים לצידה בעת הצורך.

בביה"ס סביבות למידה מגוונות בין היתר: גינה, חממה, חדר מייקרים, כיתת סטפניה, כיתת חוץ, חדר מדעים, שולחנות למידה במסדרונות, חדר שיח אולם אירועים ואולם ספורט.

הפסיפס המיוחד של ילדי ביה"ס, צוות המורים וקהילת ההורים נותן אף הוא מיימד ייחודי לבית זה ועוצמה למה שיש ביכולתנו להעניק לילדיו.

אני מברכת את תלמידינו, את צוות מורים וקהילת ההורים להמשך עשייה מבורכת.

שנדע תמיד לראות את הטוב בכל אחד ונשכיל להוביל לקדמה, לידע, לערכים ולתקווה לעתיד טוב יותר.